CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 14, 2011

sedar tak muka kau tu banyak sangat parut jerawat?



jangan marah tajuk entry aku panjang. hehee
ni haa tips nak hilangkan parut jerawat kat 
muka kau tu. 


Step 1. Ambil segenggam asam jawa. campur 
         air sikit. lepastu ramas sampai pekat.
Step 2. Sapu la kat tempat yang berparut jerawat tu 
         (parut kudis pon boleh). biarkan sampai kering

p/s: ulang setiap hari sampai parut hilang dan kau berpuas hati.


gamba google je. maaf kepada pemilik gamba



kepada yang muka penuh parut jerawat tu takkan kau nak duduk diam je. usaha la sikit! nanti kalau takde orang masuk minang kau marah. cepat amalkan! 

kepada muka suci takde parut tu kau ingat aku nak jeles tgk muka kau??? haha! ok fine. aku jeles


*tips untuk aku sebenarnya ~.~"

11 comments:

Amoi said... [Reply to comment]

cuba letak gambar before and after

=)

Ain said... [Reply to comment]

alamak dah letak gamba ni. takpe2 entry lain ok. heeee.

thanks drop komen :)

Azroy Kassim said... [Reply to comment]

baa~ CAK!!

erkk!?

thanks 4 the tips!! mesti flawless skinn ni..

Ain said... [Reply to comment]

@Azroy Kassim
flawless pejadah. tips untuk ain jugak ni :)

no_answer said... [Reply to comment]

wow!

gila jerawat muka dye ..
kau jaga muka kau okey ?

jangan kasi jd cm nie .
kau tuh comel ,

err ,
dah cukup comeyl dah aku puji nie :P

Ain said... [Reply to comment]

no_answer

awakkkk! awak puji shaye ehhh?
*suara pasha sandah*

m!SsRahEnA said... [Reply to comment]

adoiai geli nye tgk pict tu...teruk giler kowt...

Ain said... [Reply to comment]

1st reaction ain tgk pic tu bkn geli.. tp kesian..

mushroom said... [Reply to comment]

tapi leceh la buat benda ni.. suggestlah produk lain kali.. cepat n berkesan hehe

Ain said... [Reply to comment]

@mushroom.
kalau salah suggest mau jahanam muka orang. sia2 ain dapat dosa kering.

Abang Zam said... [Reply to comment]

aku komen..puas hati tak?


*kau kutuk aku eh? tau la aku ade jerawat..celaka