CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 21, 2011

hampir kena rogol semalam!

selamat hari jumaat semua :D


mood aku tak berapa ok harini. okayyy aku tau la, korang kesah haper kan. tapi aku nak cite gak kenapa aku badmood. bace la cite aku ni *paksaan*

semalam. aku kene kejar dengan abang muka horny. gila ah! muka dah la hodoh, bodoh pulak tu. hehe *gelak sopan*
muka dia hitam berminyak. sumpah geli. bila tengok muka dia rasa macam nak bagi penampaq sedaih. sirius doh.
citenye gini...... jeng jeng jenggg
dimalam yang hening... aku jalan kaki. nak pegi kedai topup. sorang2. dah beli topup aku pun berjalan balik kerumah. aku jalan slow2 jela.. melenggang sikit kadang2 libas rambut mcm ella. 
aku rasa seperti diekori oleh seseorang yang berbadan besar seperti Hulk Hogan. 
aku berhenti jalan. tiba2 dia cekup aku! dia tutup mulut aku. dia dekatkan muka dia dekat muka aku. *macam hero nk kiss heroin dlm cite hindustan.* damn! mulut bau bangkai tikus.aku tak sanggup. aku pun meronta-ronta. aku pukul2 dia. dia koyakkan baju aku! nampak badan aku sikit. siot tul abang muka horny ni! gua beli baju tu mahal kot! lama jugak aku bergelut dengan dia. aku tumbuk rahang dia. pastu dia kepak kaki aku terbelah jadi dua. aku tak mengalah. aku pergi amek kapak aku takuk leher dia. dia balas balik. dia amek handfone aku dia bukak amek simkad pastu patahkan. siot tul abang muka horny ni! aku baru topup la gila! aku bengang gila. pastu aku nangis. meraung-raung! sambil jerit "abang muka horny tak guna! abang muka horny jahat! mencik. mencik!" 

sedang aku menangis meronta-ronta tiba2 hari terang. eh dah siang? err rupa-rupanya cousin aku switch on lampu. dah pagi rupanya. aku bangun lantas mencari handfone aku. nasib baik ok. dan aku tengok bantal aku basah. penuh air mata dan sedikit air liur. damn terpaksa cuci sarung bantal lagi harini. 



12 comments:

Mirul said... [Reply to comment]

cheh... ngigau rupanya..

Penyu said... [Reply to comment]

hahaha... dah agak dah. kompem mimpi. :)

Ain said... [Reply to comment]

@Mirul
hehe. aah ngigau ngeri

Ain said... [Reply to comment]

@Penyu
mimpi paling buruk seburuk abang muka horny tu ;P

fatin farhana nonono said... [Reply to comment]

aq igtkn btol2 la..tkot aq jdnya nk kuar umh..hampeh engkau ni

Ain said... [Reply to comment]

@fatin farhana nonono
kih kih kih. lek luuuuu. jgn marah. hihi

tasha yus0ef said... [Reply to comment]

huissh kau ni . . .
mcm nak kena libas jerh ! !
haha tipah tertipu

Ain said... [Reply to comment]

heheee. libas ye? tasha yus0ef. saya libasss awak balik. sekian terima kasih

k e y r i said... [Reply to comment]

haha aku tertipu! malunye.. haha :D

Ain said... [Reply to comment]

@k e y r i
haha. padan mukak :p

Ini Kisah Tia said... [Reply to comment]

laaa , mimpi ? hahaa . start dah tak logik bila main kapak tu . perhhh .. nampok beno nipunye . hehee

m!SsRahEnA said... [Reply to comment]

hampeh! mimpi rupe nye..