CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 28, 2011

GiveAway CikArda,lah..!seghonok,peah!!!

assalamualikum dan selamat sejahtera ^.^v

korang! MakCik Arda buat GiveAway lah!
ya... tepat sekali.. Makcik Arda yg selalu memuncungkan mulut belia dikala beliau mahu menangkap gambar. ingat comel lettewww. ok dia sgt comel dan aku jeles -.- dan apa yg aku bebel panjang sgt ni? dush! dush!

senang je nak join GA Cik Arda ni..
buat entry letak tajuk mcm tajuk entry ni.
then.. letak header ini
weh header hang comel!


kemudian letak pulak banner comel ni
kelik banner untuk maklumat lanjut

lepas dah siap buat entry korang publish lah macam biasa. lepastu bg link entry korang tu kat ruangan komen Cik Arda. 

mudah bukan? semudah mengetuk kepala adik korang yg berumur 4 tahun.
dan hadiahnya? hadiahnya dirahsiakan! 
mungkinkah sebuah DSLR? ataupun cekelat kadbery? ataupun tiket percutian? 
kita nantikan!
tarikh tutup 30 JUN!


*sejujurnya aku join setelah dipaksa oleh Cik Arda. serius doh.*
okbai!

3 comments:

Cik Arda :D said... [Reply to comment]

ko nak makan selipar jepun aku ke? haha..time kasih sebab join..kalo ko tak join, aku tutup GA aku..huahua..siyes..! =,=! hakhak..

p/s : aku memang comel la nan mulut itik nak mkn buah tu. sila jangan jeles sebab ko lagi comel dari aku la bai.....iklas dari lubang idung aku.

Ain said... [Reply to comment]

@Cik Arda :D

ye.. aku tau aku lagi comel dari ko. kahkahkahkahkah



*pang!*

misz_farah said... [Reply to comment]

maafkn sy macek arda..sy tataw na wat cmne..*maklum lahh..bute IT..errr..*