CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 20, 2011

she is my bestie!


ok sekarang aku nak cerita pasal sahabat aku. boleh? boleh tak? alaaaa boleh laa boleh laa. alaa kenapa tak boleh? boleh lah wehhhh. alaaa boleh eyh boleh eyh.. boleh? yayyyyyy 
*ayat nak memanjangkan entry kekeke


nak tau tak macam mana rupa dia? jeng jeng jengggggggggggg
































































































































































































































TADAAAAAAAAAA!!!!


amek kau. bapak bes0 nak mati aku buh gamb0 k0 kann. hehe. *baru glam0r!


yee yeee tauuu tauuu, memang kereta tu comel gila. tapi aku bukan nak cerita pasal kereta tuu. tgk sbelah dia.. haaaaaaaaa tu lah sahabat saya dunia akhirat! *bodek bodek jgn tak bodek


HAH? APE? TAK JELAS? 0hhhhh tak jelas ehh muka dia. nak tgk lagi ehh. gatai tau korg ni. aww aww. sat nohh. mak cik tunjuk kat ampa satu lagi gambaq. sat noh.. jgn p mana. sattttt ja. hehe.




















































































yang kanan. bukan yang kiri yee


adik manis yang mempunyai taik idong lalat di pipi ini bernama FATIN FARHANA BINTI MOHD ISA. berumur 19 tahun pada 2011. dilahirkan pada 30 DECEMBER 1992. (single n available)

kitorang kawan dah lamaaaa. dari kecik lagi.. maybe kitorang rapat sebab rumah sebelah2. hehe. rumah kitorang dekat gila. kentut pun dengar tau! *hiperbola*
Atin penah cakap bunyi aku mandi boleh dengar sampai kat rumah dia. hebat tak? haha. *hiperbola*

j0m kita mengumpat Atin! hehee dia ni kan degil nak mampos gilerrr. susah nak dengar nasihat aku.
 kadang2 dengar la jugak.. tak baik buruk2 kan orang tau!. hehee. 
seorang yang agak cengeng  hehee
gaduh ngan bf pon nak nanges bagai =.=
nyampah makcik tauuuuu.

seorang yang sangatlahhhhhhh baiknyeeee. hehe. ini siriess. baik gila sampai orang pijak kepala lutut dia. heeeee. 
penyayangggg gilaaaa. sensetippp pulakkkk tuuuu (pasai pa aku tulih lagu ni -.-")
SETIA. kat bf dia laa.. sekarang takdak dah.dah single mingle. nk ngurat buleh pa salahnya haihh
MANJA aww awww. macam kucin garong. hehe
kadang-kadang kerek sikit. haha
kepala hotak dia ni gila-gila.
KUAT MAKAN.  
sapa nak kawen ngan dia simpan duit bebanyak nohh.

eh dah la tak bayah cakap banyak2. nanti dah tak misteri pulak cik fatin kita ni kan..
kepada yang ingin berkenalan pi cakap sendiri kat dia. 






5 comments:

farhana nonono said... [Reply to comment]

ko igt aq barang ker nk promot2..he3
butheway thanks..
syg ko..

EdY Zaidi said... [Reply to comment]

kem salam yer

Ain Airul said... [Reply to comment]

atin: alaaahhh terpromote lah. heee


ady: kem salam yeeee..? 20sen!

tomatokering :) said... [Reply to comment]

weyhh comelnye kereta tu ! hihi :D

Ain Airul said... [Reply to comment]

kannnnn. comel kan? 0wner dia p0n c0mel =p