CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, September 3, 2011

Teka lah wehhh

Assalamualaikum!
eh korang.. korang tau tak kertas pasir warna-warni tu. alah aku tak tau lah nama benda tu apa. kertas sticker kita taburkan pasir berwarna. ni gambar contoh

         
gambar-gambar kat atas ni semua hasil kerja tangan anak buah aku. kira nice jugak lah kan kerja budak umur 9, 5 dan 7 tahun ni. tapi ada hasil titik peluh sorang anak buah aku yg berumur 6tahun, bila aku tengok aku boleh naik meroyan. cuba korang tengok dan korang fikir gambar apakah ia.

yang pasti ini bukan siput mahupun penyu -.-

ya. gambar kat atas ni lah yang membuatkan aku meroyan sambil makan cikedis lapan hari lapan malam. cisdel betul! siapa dapat teka aku bagi RM10. cepat lah teka!

p/s: seploh hengget tu byk okay!
kbai



13 comments:

aliaa farhana said... [Reply to comment]

errr.....mcm tgn org...tp ttibe nmpk mcm ade muke kat jari tu...so kak al jawab, wallahualam! hahaha

aliaa farhana said... [Reply to comment]

eh ben10 kot...hahhaa

Ain said... [Reply to comment]

ben10? ben10 kaler merah? bhahaha. salah! sila cuba lagi ye kak al :D

muhamad hanif said... [Reply to comment]

Siput sedut?

Hahaha

Ain said... [Reply to comment]

@muhamad hanif

hahah. salah!

muhamad hanif said... [Reply to comment]

ok, gmbar astroboy ?

AwieKashi said... [Reply to comment]

aku tgk macam katun ribena je...

Zul Fattah said... [Reply to comment]

haha..salam kenal..
aku slalu main benda ni, dulu2.. masa skolah rendah r.. t skarang x de jual r..

A T I K A H L A T I F F said... [Reply to comment]

haha. gua simpan dalam album bendaklah ni semua tau tak. best gilaaa


em tu gambar baby kot. heh???

Ros Anisza said... [Reply to comment]

tak dpt la nak teka...ape entah...

teha said... [Reply to comment]

ketam kot.. hahaha !

hafiz said... [Reply to comment]

salah tabur pasir ler tuh..

muhamad hanif said... [Reply to comment]

jawapan mana ?!?!